مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 19:302020-12-31اقتصادي

اتوبوس حامل ناقلین کرونا در ورودی گناباد شناسایی شد


عده ای از شهروندان که تحت عنوان اردوی آموزشی به شمال سفر کرده بودند هنگام برگشت و ورود به شهرستان، بنا بر حساسیت های موجود نسبت به شیوع کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حامد قربانی عنوان کرد: تعدادی از شهروندان هفته گذشته تحت عنوان اردوی آموزشی عازم شمال بودند که تمامی مجوز های این اردو بررسی شد و با توجه به اینکه از طرف سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مجوز داشتند و سفر هم با وسیله نقلیه عمومی بود و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود در آن مقطع نتوانستیم از این اردو جلوگیری کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان گناباد همچنان پر خطر است نسبت به بیماری و هر نوع انتقال بیماری به شهرستان حساس هستیم که به همین جهت به محض اطلاع از برگشت این شهروندان از اردو تدابیر لازم اندیشیده شد و با حمایت های دستگاه قضایی و دادستان، به اجبار از تمامی سرنشینان اتوبوس تست کرونا گرفته شد که از 23 نفر سرنشین، تست 14 نفر مثبت اعلام شد.

وی تأکید کرد: با اقدام به موقع مسئولان شهرستان، تمامی افرادی که تست آن ها مثبت بود شناسایی و قرنطینه شدند تا از انتقال بیشتر بیماری جلوگیری شود.

قربانی تصریح کرد: این مورد تجربه تلخی بود و با وجود اینکه پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود، اما همان مسیر رفت و برگشت باعث شد که اکثر سرنشینان به ویروس آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس حامل ناقلین کرونا در ورودی گناباد شناسایی شد

اتوبوس حامل ناقلین کرونا در ورودی گناباد شناسایی شد