مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 19:052020-12-31اقتصادي

کِشت بیش از 7000 هکتار از اراضی شیبدار لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از سال1396 تا کنون بیش از هفت هزار هکتار گونه های بادام، انجیر، انگور، زرشک، گل محمدی و سنجد در اراضی شیبدار استان کشت شده است.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از سال1396 تا کنون بیش از هفت هزار هکتار گونه های بادام، انجیر، انگور، زرشک، گل محمدی و سنجد در اراضی شیبدار استان کشت شده است.

اسفندیار حسنی مقدم، امروز یازدهم دی، به اتفاق معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیرکل منابع طبیعی، مدیرباغبانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چگنی و هیئت همراه از طرح پنج هکتاری باغ انجیر احداث شده در اراضی شیبدار منطقه شرف حوزه عمل مدیریت جهاد شهرستان چگنی بازدید کرد.

وی در این رابطه اظهار کرد: طرح توسعه باغات دیم در اراضی کم بازده کشاورزی و عرصه های تخریب شده منابع طبیعی با هدف درآمدزایی و ایجاد اشتغال جلوگیری از فرسایش و تثبیت خاک، ذخیره سازی روان آب ها و همچنین استفاده از آب سبز انجام می شود.

حسنی مقدم تصریح کرد: برای سال جاری نیز پنج هزار هکتار شامل دو هزار هکتار توسط سازمان جهاد کشاورزی لرستان و سه هزار هکتار توسط اداره کل منابع طبیعی گونه های مختلف از قبیل بادام، انجیر، انگور، زرشک و گل محمدی مصوب شده است که در صورت تخصیص اعتبار اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کِشت بیش از 7000 هکتار از اراضی شیبدار لرستان

کِشت بیش از 7000 هکتار از اراضی شیبدار لرستان