مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 14:452020-12-31سياسي

ولایت مداری نقطه قوت شهید سلیمانی است


سیره شهید سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده که ریشه در مکتب تشیع و اندیشه های امام خمینی و امام خامنه ای دارد و نقطه قوت این شهیدان ولایت مداری آنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عباس کعبی ظهر پنجشنبه در همایش بین المللی سرداران آسمانی با اشاره به اینکه گفت: شهادت این شهیدان نقطه آغاز تحولی بزرگ در مسیر خودسازی، جامعه پردازی، تمدن سازی و بیداری اسلامی است و این شهادت پیشبرد مقاومت اسلامی و زوال و اضمحلال رژیم صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

وی افزود: نسل این شهدا با این شهادت مظلومانه و ترور ناجوانمردانه تکثیر و به کلید رمز حرکت امت اسلام در مسیر تولید قدرت و اقتدار معنوی و همچنین دستیابی به بصیرت انقلابی تبدیل شده است و امروزه راه و سیره شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی به یک مکتب و الگوی عملیاتی تبدیل شده که ریشه در اسلام ناب محمدی، اسلام عاشورایی و مکتب امام خمینی و امام خامنه ای دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه رفیع شهادت و شهادت طلبی در مکتب اسلام بیان کرد: فیض عظیم شهادت می تواند همان گونه که مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان ثارالله الهام بخش امت بوده، یک امتی را به حرکت درآورد و از این رو آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان امروزه به خونخواهی شهید سلیمانی و همراهان شهید وی به پا خاسته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری نقطه قوت شهید سلیمانی است

ولایت مداری نقطه قوت شهید سلیمانی است