مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 14:402020-12-31سياسي

شهید سلیمانی به معرفت شهودی رسیده بود


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به شخصیت کم نظیر شهید سلیمانی گفت: اگرچه شهید سلیمای کلاس های مرسوم عرفان را شرکت نکرد، اما به معنای واقعی کلمه به معرفت شهودی و عرفان رسیده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی ظهر پنجشنبه در همایش بین المللی سرداران آسمانی با اشاره به ویژگی های شهید سپهبد سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پدیده ای کم نظیر بود که مجاهدت و فرمانبری او در راه حق سبب شد تا این فرد همیشه در صحنه به فرمانده و سردار دل ها تبدیل شود و آنچه از حاج قاسم برای ما بر جای مانده، به نوعی یک نرم افزار مقاومت کشورهای اسلامی در برابر زورگویی ها و استعمارگری ها است.

وی افزود: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه اهل توکل و تواضع بود و اعتماد به خدا در وجود حاج قاسم مثال زدنی و آشکار بود که در حقیقت این ویژگی را باید برآمده از تربیت افراد در مکتب اهل بیت (ع) دانست و ویژگی برجسته سردار سلیمانی تبعیت از ولایت بود که سخنان و تحلیل های حاج قاسم، تأییدی بر ولایی بودن او است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی آنچه که بین خود و خدایش بود را اصلاح کرد، گفت: بر اساس روایت شریفه، خداوند متعال نیز آنچه را که بین او و خلق بود اصلاح کرد و می توان گفت که عمل حاج قاسم تماماً از روی اخلاص بود و اگرچه کلاس های مرسوم عرفان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی به معرفت شهودی رسیده بود

شهید سلیمانی به معرفت شهودی رسیده بود