مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 13:502020-12-31اقتصادي

ایجاد میدان میوه وتره بار در کبودراهنگ


معاون برنامه ریزی فرماندار کبودراهنگ گفت: به جای برخورد قهری با وانت بارهای فروشنده در سطح شهر کبودراهنگ برای ادامه کسب و کار آنها میدان میوه و تره بار ایجاد می کنیم.

- فرهادجهانیان درجلسه ساماندهی وانت بارهای سطح شهر کبودراهنگ، اظهار کرد: طرح ایجاد میدان میوه و تره بار با تعامل شهرداری و دیگر نهادهای خدمات رسان شهر برای ساماندهی وانت بارهای فروشنده میوه در سطح شهر ایجاد می شود.

فرهاد جهانیان تصریح کرد: میدان میوه و تره بار در زمینی به مصاحت 4500 متر مربع ایجاد خواهد شد و خیابان های شهید دستغیب، امام خمینی و شهید مطهری به زمین در نظر فته شده مشرف هستند.

وی خاطر نشان کرد: این میدان میوه وتره بار به بخش خصوصی واگذار شده و اولویت واگذاری عرفه ها با دارندگان وانت بارهای فروشنده میوه و تره بار در سطح شهر کبودراهنگ است و اگر افرادی متقاضی حضور در این عرصه اقتصادی باشند نهادهای مربوطه آنهارا حمایت خواهند کرد.

معاون فرماندار کبودراهنگ بیان کرد: واگذاری طرح های خدماتی در شهر به بخش خصوصی روزنه ایست برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد، همچنین باعث رونق گردش نقدینگی در شهرستان کبودراهنگ خواهد شد.

جهانیان در ادامه از همه نهادهای خدمات رسان شهری از جمله شهرداری خواست برای ایجاد میدان میوه وتره بار کمال همکاری را با افراد متقاضی در مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد میدان میوه وتره بار در کبودراهنگ

ایجاد میدان میوه وتره بار در کبودراهنگ