مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:502020-12-31اجتماعي

هنرستان بهیاری در بخش اسلامیه راه اندازی می شود


دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان فردوس از راه اندازی هنرستان بهیاری در بخش اسلامیه این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ناظری ظهر پنج شنبه در نشست مرکز همکاری های حوزه علیمه و آموزش و پرورش خراسان جنوبی که بصورت ویدئو کنفراس برگزار شد، افزود: آماده هر گونه همکاری در فضای مجازی و حقیقی جهت ترغیب دانش آموزان برای ورود به مدارس علمیه هستیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان فردوس گفت: با پیگیریهای شورای شهر اسلامیه و آموزش و پرروش و موافقت مدیر کل آموزش و پرورش استان هنرستان بهیاری در بخش اسلامیه راه اندازی می شود.

مدیر حوزه علمیه علامه قزوینی فردوس نیز گفت: آشنایی دانش آموزان با حوزه و نقش والدین و معلمین مهم است که باید در این خصوص در فضای مجازی و جلسات مختلف با آموزش و پرروش زمینه این همکاری را بررسی کنیم.

حجت الاسلام مجید عباسی افزود: کسانی که قابلیت، استعداد و علاقه تحصیل در مدارس حوزوی را دارند باید شناسایی شوند و در این خصوص آماده همکاری هستیم.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی آموزش و پرورش فردوس به مشکل دارالقرآنهای فردوس اشاره کرد و افزود: در شهرستان فردوس سه دارالقرآن فعال داریم که همگی فرسوده و هیچکدام متعلق به آموزش و پرورش نیست و حتی در باغشهر اسلامیه سرایداری یکی از مدارس را به این کار اختصاص دادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان بهیاری در بخش اسلامیه راه اندازی می شود

هنرستان بهیاری در بخش اسلامیه راه اندازی می شود