مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:502020-12-31سياسي

سطحی نگری در مکتب سلیمانی ها و تهرانی مقدم ها جایگاهی ندارد


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه افرادی همچون سردار سلیمانی ها و شهید تهرانی مقدم ها انسان های شجاع و دارای قدرت تعقل و تفکر قوی بودند، گفت: سطحی نگری در مکتب این شهدا جایگاهی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار با مدیر و فعالان موسسه شهید تهرانی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی همچنین شهید تهرانی مقدم که تحول بزرگی در صنایع دفاعی ایجاد کرد، اظهار کرد: همت بلند، نظربلندی و آینده نگری، بزرگ اندیشی و درک عظمت خداوند متعال، وجه مشترک این شهداست.

وی افزود: اتصال به خدا و اتصال به ولایت، ویژگی شهدایی همچون شهید تهرانی مقدم بود که به جای وابستگی به بندگان خدا، به خدای متعال تکیه کردند و هرگز امیدی به دیوار در حال فرو ریزی آمریکا نداشتند.

امام جمعه یزد، گفت: کسانی که به آمریکا تکیه می کنند، گویی به یک دیوار در حال فرو ریزی تکیه کرده اند که به تعبیر قرآن کریم، اینها به لانه عنکبوت تکیه کرده اند.

ناصری یزدی با اشاره به رشادت هایی که سردار سلیمانی و شهید تهرانی مقدم و سایر شهدا در راه رفاه و تعالی مردم انجام دادند، بیان کرد: اینها هرگز برای بنده خدا بد نمی خواهند زیرا عاشق خدا و دین خدا هستند و کسی که عشق به خدا و دین و ولایت دارد، بندگان خدا را نیز دوست دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطحی نگری در مکتب سلیمانی ها و تهرانی مقدم ها جایگاهی ندارد

سطحی نگری در مکتب سلیمانی ها و تهرانی مقدم ها جایگاهی ندارد