مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 11:152020-12-31سياسي

آرزوی سردار سلیمانی شهادت در عراق بود


نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس بابیان اینکه شهید سلیمانی می گفت می خواهم هزار بار در عراق شهید شود، گفت: این شهید بزرگوار، معتقد بود هستی شیعه یعنی اهل بیت (ع) در این کشور هستند.

- مشهد ـ نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس بابیان اینکه شهید سلیمانی می گفت می خواهم هزار بار در عراق شهید شود، گفت: این شهید بزرگوار، معتقد بود هستی شیعه یعنی اهل بیت (ع) در این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد ظهر امروز در جلسه ای با محوریت تبیین شخصیت سردار سلیمانی که به همت سازمان بسیج مداحان در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها بر تأثیرگذاری کار شاعران و مداحان تأکید کردند، گفت: اگر حرکت شاعران و مداحان نبود مردم هیچگاه به این شکل در صحنه نبودند و از انقلاب حمایت نمی کردند.

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به حمایت شهید سلیمانی از مجالس مناسبتی و مداحان و شاعران با اخلاص، اظهار کرد: این شهید بزرگوار، کمک زیادی به برگزاری روضه های خانگی می کرد حتی در عملیات هم تأکید داشت که روضه ها هر روز حتی بدون مناسبت برگزار شود تا کمبودها و خلأهای روحی نیروهای مقاومت جبران شود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شرکت کنندگان در مجالس عزاداری را بدرقه می کرد، افزود: کلید حل مشکلات ایشان، برگزاری روضه بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی سردار سلیمانی شهادت در عراق بود

آرزوی سردار سلیمانی شهادت در عراق بود