مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 11:152020-12-31اقتصادي

پیگیری برای اجرای طرح جامع آب رسانی مازندران


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت: طرح جامع آبرسانی مازندران که از غرب تا شرق استان را در برمی گیرد زمینه تامین آب شرب 700 هزار نفر را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمیدرضا جانباز در مراسم بهره برداری از پروژه های آب رسانی مازندران که با حضور رییس جمهور و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان نور برگزار شد، اظهار کرد: 40 درصد جمعیت مازندران از آب شرب پایدار برخوردار هستند.

وی میزان بهره برداران آب شرب مازندران دو درصد از متوسط کشوری بیشتر هستند، گفت: در مجموع 40 درصد جمیت روستایی مازندران از آب شرب پایدار برخوردار هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید برای توسعه شبکه آبرسانی به مازندران اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح های آبرسانی به روستاهای مازندران از میانگین برخورداری 9 درصدی به متوسط دو درصدی رسیدیم.

وی با اعلام اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید 272 پروژه آبرسانی روستایی در 709 روستای مازندران اجرا شده است، افزود: در مجموع 40 درصد جمعیت استان مازندران از نعمت آب شرب سالم برخودار شدند.

جانباز با اشاره به تصویب طرح جامع تامین آب مازندران، گفت: این طرح زمینه تامین نیازمندی های آب شرب سالم غرب تا شرق استان را فراهم می کند و جمعیت 700 هزار نفره را زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای اجرای طرح جامع آب رسانی مازندران

پیگیری برای اجرای طرح جامع آب رسانی مازندران