مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 11:002020-12-31سياسي

عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)


مزار شهدای مدافع حرم با حضور جمعی از مسؤولان کشوری در بهشت زهرا(س) عطرافشانی و گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ظهر امروز مراسم بزرگداشت شهدای مدافع با حضور سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمیدعلی صمیمی مدیرکل  بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و خانواده معظم شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی در قطعه 50 بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم مزار شهدای مدافع حرم عطرافشانی و گلباران شد و حاضران با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مقاومت را گرامی داشتند، در ادامه نیز معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید به سخنرانی پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی به خانواده های معظم شهدا، اظهار کرد: شهدا با تقدیم جان خودشان در راه خدا به دنبال اصلاح امور جامعه هستند و هرگز واژه شهید در گذر زمان کهنه نمی شود.

صمیمی با تأکید براینکه امروز وظیفه همگان پیروی از راه و آرمان شهدا است، گفت: شهدا با معامله ای که با خداوند انجام دادند برای همیشه جاوید و ماندگار شده اند و ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)

عطرافشانی مزار شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)