مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:252020-12-31ورزشي

بالا و پایین والیبال اصفهان در دوران کرونا/ بیشترین ضربه به رده های پایه وارد شد


کرونا تأثیرات زیادی بر ورزش داشت و والیبال نیز از این آسیب ها مصون نبود در حالی که والیبالیست های حرفه ای از این آسیب ها دور بودند اما رده های پایه بیشترین ضربه را متحمل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان سبب شد تمام رشته های ورزشی برای مدتی از فعالیت باز بمانند و ورزش به صورت گروهی و برگزاری مسابقات تعطیل شد.

رشته والیبال نیز از این اتفاق مصون نماند و حتی لیگ برتر آقایان به صورت نیمه کاره و بدون معرفی قهرمان تعطیل شد؛ البته در بخش بانوان نیز بازی ها به صورت کامل برگزار نشد اما با توجه به آخرین رده بندی تیم ها برترین ها معرفی شدند که ذوب آهن دوم و نامی نو سوم شد.

والیبال از روزش های گروهی بود که پویای خاصی داشت و مسابقات کشوری و لیگ ها در رده های سنی مختلف برگزار می شد اما امسال و با شرایط خاص پیش آمده بازیکنان رده های پایه از این رقابت ها محروم شدند.

رده های پایه در ورزش بیشترین ضربه را خوردند تیمور باجول در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا تابع دستورالعمل های بهداشتی بودیم تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

رییس هیأت والیبال استان اصفهان ادامه داد: تقویم هیأت والیبال دستخوش تغییرات شد و اجازه برگزاری مسابقات برای شهرستان ها و مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا و پایین والیبال اصفهان در دوران کرونا/ بیشترین ضربه به رده های پایه وارد شد

بالا و پایین والیبال اصفهان در دوران کرونا/ بیشترین ضربه به رده های پایه وارد شد