مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:252020-12-31اقتصادي

چه کسانی باید آورده مسکن مهر را تکمیل کنند؟


افزایش قیمت مسکن مهر پردیس که در واقع رشد هزینه های ساخت و به روزرسانی قیمت عرصه محسوب می شود موضوع جدیدی نیست اما هر از گاهی در فضای مجازی به شکل گسترده منتشر می شود؛ - مدیرعامل عمران پردیس می گوید سرنخ این هیاهو به دریافت بخش کمی از هزینه ساخت از دلالان مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش قیمت مسکن مهر شهر جدید پردیس که عموما متقاضیان غیرواقعی را شامل می شود یک بار دیگر در فضای مجازی خبرساز شد.

البته موضوع جدیدی وجود ندارد اما واقعیت این است که از یکم خردادماه سال جاری مقرر شد بخشی از هزینه های ساخت از متقاضیان دوم و بیشتر دریافت شود.

متقاضیان دوم و بیشتر باید 16 تا 31 میلیون تومان از هزینه ساخت را بپردازند دریافت 20 تا 25 درصد از هزینه های ساخت، اجباری شدن خرید عرصه که از اواخر سال 1398 اجرایی شده، دریافت هزینه های نگهداری و دریافت سود دوران مشارکت از سوی بانک از جمله مواردی است که صدای بخشی از متقاضیان را درآورده و البته مدیرعامل شرکت عمران پردیس می گوید دریافت بخشی از هزینه ساخت و اجباری شدن خرید عرصه مشمول سرمایه گذاران و دلالان است.

سید مهدی هدایت بیان می کند: خریداران دوم و بیشتر باید بخشی از هزینه تکمیل واحدها که حدود 16 تا 31 میلیون تومان بر اساس فاز هر واحد شهر جدید پردیس است را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی باید آورده مسکن مهر را تکمیل کنند؟

چه کسانی باید آورده مسکن مهر را تکمیل کنند؟