مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:152020-12-31سياسي

مکتب سردار سلیمانی انسان ساز است/حمایت از ولایت عامل اقتدار کشور


فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را انسان ساز خواند و گفت: دشمن با انحراف افکار عمومی سعی بر تضعیف ولایت دارد پس باید بصیرت افزایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مرتضی سیاهوشی ظهر امروز در نشست بصیرتی به مناسبت 9 دی و سالگرد شهادت شهید سلیمانی در جمع دانشجویان بسیجی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مکتب را برای امام راحل و سردار سلیمانی به کار بردند اظهار کرد: مکتب باید از یک جامعیت برخوردار بوده و نقش الگویی داشته باشد که مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این گونه است.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی می تواند انسان را به سعادت برساند، چراکه انسان ساز است افزود: شهید سلیمانی در ولایت مداری، اخلاص، تدین و تقوا و سیاستمداری زبان زد عام و خاص بود، برهمین اساس رهبری سردار را یک مکتب خواند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه بعد از وصیتنامه امام خمینی(ره)، وصیتنامه سپهبد حاج قاسم سلیمانی جامعیت دارد خاطرنشان کرد: 40 نکته از وصیت نامه سردار سلیمانی را در قالب طرح چهلچراغ به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها در فضای مجازی و حقیقی ارائه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی به جبهه به عنوان حرم نگاه می کند، رفتار شهید با منحرفان در جبهه به گونه ای بود که فرد هدایت می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سردار سلیمانی انسان ساز است/حمایت از ولایت عامل اقتدار کشور

مکتب سردار سلیمانی انسان ساز است/حمایت از ولایت عامل اقتدار کشور