مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:102020-12-31ورزشي

اجرای 28 عنوان برنامه در کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای یزد


رییس کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: تا پایان کنگره ملی شهدا 28 عنوان برنامه اصلی در این کمیته بجز مشارکت در برگزاری یادواره های محله ای تدارک دیده شده است.

- ایسنا/یزد رییس کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: تا پایان کنگره ملی شهدا 28 عنوان برنامه اصلی در این کمیته بجز مشارکت در برگزاری یادواره های محله ای تدارک دیده شده است.

عباس ملازینلی در نشست خبری کمیته فرهنگی دومین کنگره ملی 4000 شهید استان یزد با بیان این که هر چیز مقدسی را که برای مردم به اسطوره تبدیل کنیم در واقع، آن را از دسترس جامعه خارج کرده ایم، گفت: لذا باید سعی کنیم تا خود را با عباد الله صالحین جمع ببندیم که در این صورت رستگاری را برای خودمان رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: با این نگاه ویژه مجموعه فعالیت هایی با 28 عنوان اصلی تدارک دیده و تلاش شده با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب، نسل جوان در کنگره شهدا مورد توجه قرار گیرد و محتواهای تولید شده متناسب با کودکان و نوجوانان باشد.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد از مشارکت این سازمان با برنامه های محله محور و خودجوش مردمی طبق سنوات گذشته از جمله برگزاری یادواره های محله ای خبر داد و گفت: معتقدیم این برنامه ها از اثربخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 28 عنوان برنامه در کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای یزد

اجرای 28 عنوان برنامه در کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای یزد