مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 10:052020-12-31سياسي

17 هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران شمار داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی استان را حدود 17 هزار نفر اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مفید غلامی راد در بازدید از نحوه برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی استان مازندران در دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، افزود: سهمیه استخدامی استان مازندران در این آزمون 789 است که از این تعداد 488 سهمیه برای داوطلبان آزاد 272 سهمیه برای ایثارگران 29 سهمیه برای معلولان تحت پوشش بهزیستی است.

وی گفت: در این آزمون 15 دستگاه اجرایی استان دارای سهمیه استخدامی بودند که بیشترین تعداد سهمیه اداره کل آموزش و پرورش استان: 620 نفر کمترین سهمیه سازمان قضایی نیروهای مسلح و حوزه هنری با 1 سهمیه بود.

غلامی راد در خصوص تعداد دوطلبان شرکت کننده در این آزمون گفت: تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در این آزمون 16 هزار و 918 نفر بوده که از این تعداد 15 هزار و 27 نفر برای استخدام در دستگاه های استان مازندران وتعداد هزار و 891 نفر برای سایر استان ها که مازندران را حوزه امتحانی خود انتخاب کردند، را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند

17 هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند