مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:552020-12-31سياسي

مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت مردان و زنان بزرگ و انقلابی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس تاکید کرد که باید امانتدار خوبی برای مسیر پر افتخار شهادت و استقامت در برابر ظلم و .

- خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه ای عزیز که جانم فدایِ جان او باد قرار دادی.

فرازی از وصیتنامه سردار شهید سپهبد سلیمانی یک سال از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی عزیز توسط دولت ظالم و متجاوز آمریکا میگذرد که نبودنش هنوز باور کردنی نیست و شکوه و عظمت این قهرمان ملی ایران و جهان اسلام هر روز بیشتر نمایان میشود و داغ فقدان سردار هنوز برای مردم با هر گرایشی تازه و شهید سلیمانی عزیز به الگویی برای همه نسل ها با هر عقیده و سلیقه تبدیل شده است.

رهبر حکیم انقلاب حضرت آیتالله خامن های در دیدار اخیر خانواده شهید با معظمله برای شهید سلیمانی از تعابیری چون؛ قهرمان ملی برای ایرانیان و قهرمان امت اسلامی ، تبلور ارزش های فرهنگی ایران و ایرانی ، الگوی مبارزه را در میان ملت های اسلامی ، و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت مردان و زنان بزرگ و انقلابی بود

مکتب سلیمانی، مکتب تعلیم و تربیت مردان و زنان بزرگ و انقلابی بود