مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 09:552020-12-31سياسي

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی است


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی است و بهترین الگویی که در همه ابعاد می توان از آن استفاده کرد مکتب شهید سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت مردان میدان ، یادبود اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ، ابوالمهدی المهندس و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی عمر با برکت خود را در راه عمل به فرامین ولایت و کسب شهادت صرف کرد و اینکه امروز می بینیم این شهید عزیز در قلوب مردم سراسر دنیا جایگاه و محبوبیت والایی دارد از مردم داری و ولایتمداری ایشان است.

وی افزود: ساده زیستی، مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از مظلومان و شجاعت از ویژگی های دیگر شهید سلیمانی است که امروز هرکدام از این ویژگی ها باید در عرصه های مختلف به کارگیری شوند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع برای حرکت شتابنده در گام دوم انقلاب اسلامی است و بهترین الگویی که در همه ابعاد می توان از آن استفاده کرد مکتب شهید سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی است

مکتب شهید سلیمانی مکتبی جامع برای حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی است