مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 08:552020-12-31سياسي

100 عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا پیروزی بایدن را به چالش می کشند


یک عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا احتمال داد که دست کم یکصد تَن از هم حزبی هایش در جلسه 7 ژانویه (17 دی)، با زیر سوال بردن آرای الکترال، پیروزی بایدن را به چالش بکشند.

- یک عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا احتمال داد که دست کم یکصد تَن از هم حزبی هایش در جلسه 7 ژانویه (17 دی)، با زیر سوال بردن آرای الکترال، پیروزی بایدن را به چالش بکشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هیل، آدام کینزینجر نماینده جمهوریخواه ایالت ایلینوی در مجلس آمریکا، می گوید در جلسه 6 ژانویه (17 دی) کنگره، دست کم 100 تَن از هم حزبی هایش نتیجه آرای الکترال را به چالش خواهند کشید.

وی که از معدود اعضای جمهوریخواه کنگره است که از ادعاهای انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا ناراضی است؛ در این باره افزود: امیدوارم که پیش بینی ام اشتباه باشد.

با این حال، وی مدعی شد اقدامات جمهوریخواهان بیشتر با هدف حفظ آبرو انجام می شود و نه به امید تغییر نتیجه، چراکه گمان می کنند عدم مخالفت با تصمیم کالج الکترال مبنی بر پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات 2020، شانس محافظه کاران را در رقابت های آتی کاهش خواهد داد.

پیشتر نیز دادستان جمهوریخواه ایالت تگزاس در تلاشی نافرجام، از دیوان عالی آمریکا خواسته بود نتیجه آرا در ایالات کلیدی ویسکانسین، میشیگان، پنسیلوانیا، جورجیا و آریزونا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا پیروزی بایدن را به چالش می کشند

100 عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا پیروزی بایدن را به چالش می کشند