مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:552020-12-31اجتماعي

مدرسه خیرساز «پروفسور مریم میرزاخانی» روستای زواره ور ورامین افتتاح شد


دبستان 6 کلاسه خیرساز پرفسور مریم میرزا خانی روستای زواره ور بخش جوادآباد روستای با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و سایر مسؤولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز پرفسور مریم میرزاخانی در بخش جواد آباد، اظهار کرد: به مراسم امروز با دید دیگر نگاه می کنم که این مدرسه را دو خیر جوان مدرسه سازی ساختند و این امر نشان دهنده بزرگی و دغدغه مسؤولان به امر تعلیم و تربیت است.

وی گفت: دو جوان از حیات طیبه می گذرند و از مادیات عبور می کنند و به سمت اقدامات عام المنفعه می روند و به سمتی حرکت کردند تا به همنوعان خودشان کمک کنند و  دیدگاه آن ها این است که زندگی بعد از مرگ ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: همه چیز در دنیای مادی تمام نمی شود، حیات اصلی بعد از مرگ است که این دو جوان به این امر اعتقاد پیدا کردند.

صیدلو تصریح کرد: ما باید دانش آموزانی را تربیت کنیم که انسان باشند، این آب و خاک به جوانان مثل پرفسور میرزا خانی ها نیاز دارد تا کشور در عرصه علنی پیشرفت کند.

وی در پایان بیان کرد: راه پیروزی بر استکبار جهانی رشد علمی کشور است، با پیشرفت های علمی ما می توانیم استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز «پروفسور مریم میرزاخانی» روستای زواره ور ورامین افتتاح شد

مدرسه خیرساز «پروفسور مریم میرزاخانی» روستای زواره ور ورامین افتتاح شد