مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:402020-12-31سياسي

رونمایی یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات مخابراتی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور رییس ستاد کل نیرو های مسلح و وزیر دفاع خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع رونمایی شد.

- امیر سرتیپ حاتمی در آیین رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع با بیان اینکه تمامی محصولات تولیدی این مجموعه دارای فناوری های بومی بوده، گفت: ایجاد این خط تولید در شرایط سخت تحریمی، ارزش راه اندازی این دستاورد ملی را چند برابر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، طی مراسمی با حضور رییس ستاد کل نیرو های مسلح و وزیر دفاع خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع رونمایی شد.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید هسته ای و دفاعی و دانشمند برجسته و ممتاز دکتر محسن فخری زاده و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به رونمایی از این خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی ومخابراتی در کشور است که در فضایی بازیربنای 2500 مترمربع درقالب اتاق تمیز و با حساسیت بالا ایجادشده و ظرفیت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات مخابراتی ایران

رونمایی یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات مخابراتی ایران