مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 07:052020-12-31سياسي

برپایی نمایشگاهی تصویری از بصیرت مردم در فتنه 88


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاهی تصویری از اتفاقات خرداد 88 تا نهم دی ماه این سال که روایتی از بصیرت مردم است، در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

- حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به مراسمات فاطمیه اول، نهم دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به عنوان سه مناسبت مهم ملی و مذهبی اظهار کرد: سازمان تبلیغات با توجه به ظرفیتی که در بحث مبلغین و روحانیون مستقر، مداحان و کانون های فرهنگی و تبلیغی دارد، وظیفه تولید محتوای مناسب ویژه این ایام را بر عهده گرفته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ما ویژه برنامه های زیادی برای این ایام مد نظر داشتیم اما شرایط کرونایی کشور سبب شد نتوانیم برنامه های خود را محقق کنیم و در حال حاضر تمام فعالیت های ما در فضای مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام صاحبقرانی ادامه داد: یکی از این اقدامات راه اندازی یک نمایشگاه بر اساس کتاب فتنه تقلب است که به صورت خیلی جذاب اتفاقات خرداد 88 تا نهم دی به صورت تصویری در آن روایت شده؛ این نمایشگاه به صورت همزمان برای تمامی شهرستانهای استان فعال بوده و افراد می توانند روایت بصیرت مردم را به صورت مجازی در نمایشگاه نهم دی مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاهی تصویری از بصیرت مردم در فتنه 88

برپایی نمایشگاهی تصویری از بصیرت مردم در فتنه 88