مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:502020-12-31سياسي

مسابقات مناظره دانشجویی البرز از سر گرفته شد


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری دور دوم نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صورت مجازی در این استان خبر داد.

- سعید قاسمی جیردهی گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به میزبانی دانشگاه پردیس کشاورزی تهران در بهمن ماه سال 1398 برگزار شد، که در این مرحله از مسابقات 22 تیم از دانشگاه های خوارزمی، پیام نور، فرهنگیان، آزاد اسلامی، پردیس کشاورزی دانشگاه تهران و مراکز علمی کاربردی کارخانه قند، زرماکارون، دادگستری، مشکات ولایت، جهاددانشگاهی کرج و شهرداری کرج حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مرحله سوم، نیمه نهایی و فینال این دوره از مسابقات به تعویق افتاد که با توجه به شرایط موجود این مسابقات به صورت مجازی برگزار شد و مسابقات مناظره شکل جدیدی به خود گرفت.

قاسمی جیردهی یادآور شد: برگزاری مسابقات مناظره بهترین فرصت برای یادگیری، تمرین فن بیان، گفتار و محک زدن دانش دانشجویان است.

وی افزود: مرحله سوم این مسابقات روز گذشته دهم دی ماه برگزار شد و تیم های رعد از دانشگاه پردیس کشاورزی، آرمان از دانشگاه فرهنگیان، جامعه شناسان از دانشگاه پیام استان البرز و اندیشه ورزان از دانشگاه خوارزمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره دانشجویی البرز از سر گرفته شد

مسابقات مناظره دانشجویی البرز از سر گرفته شد