مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:402020-12-31اقتصادي

ماجرای اختلاف نظر مالکیت بر روی یک میلیون هکتار از اراضی لرستان


سرپرست امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان گفت: سازمان منابع طبیعی و امور اراضی لرستان در بحث کشاورزی بودن یا منابع ملی بودن بیش از یک میلیون هکتار زمین اختلاف نظر دارند که این اختلاف نظرها در کارگروهی متشکل از چندین سازمان دولتی مورد بررسی قرار می گیرد.

- بهرام میردریکوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: چندین سال پیش دولت در زمان اصلاحات ارضی به زمین های که در اختیار مردم بوده نسخ زراعی داده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نسخ زراعی مردم با پرداخت مالیات و پول صاحب زمین شده اند، افزود: سازمان منابع طبیعی بر اساس قانون مجری تشخیص اراضی ملی و زراعی بوده و بر همین اساس مقدار زیادی از زمین هایی که سال ها تحت کشت مردم بوده جزو اراضی ملی تشخیص داده شده اند.

سرپرست امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: برای رفع این مشکل به دستور وزیر جهاد کشاورزی  کارگروهی با حضور منابع طبیعی، امو اراضی، سازمان مالیاتی، رییس جهاد کشاورزی استان و تعدادی دیگر از نهادهای دولت  جهت تعیین و تکلیف کردن این اراضی تشکیل شده است.

میردریکوند با اشاره به اینکه در لرستان بین منابع طبیعی و امور اراضی برای بیش از یک میلیون هکتار زمین اختلاف نظر وجود دارد، تصریح کرد: تمامی این موارد قرار است در این کارگروه بررسی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اختلاف نظر مالکیت بر روی یک میلیون هکتار از اراضی لرستان

ماجرای اختلاف نظر مالکیت بر روی یک میلیون هکتار از اراضی لرستان