مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:302020-12-31دانش

دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر با ریاست دانشگاه صنعتی اراک در جهت گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، - دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر با هدف ارتباط بیشتر این دانشگاه با مراکز R&D و ارتباط صنعت و دانشگاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر با ریاست دانشگاه صنعتی اراک در جهت گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و صنعتی در تالار نشست های قائم مقام فراهانی تفاهم نامه ای به امضا رساندند.

فرهاد شبیهی مدیر عامل برق منطقه ای باختر در معیت تیم همراه ضمن حضور در دانشگاه و بازدید از تنها آزمایشگاه برق فشار قوی استان مستقر در دانشگاه صنعتی اراک، همکاری های متقابل دانشگاه و برق منطقه ای را بررسی و با امضای تفاهم نامه ای سطوح همکاری را تبیین کردند.

در این نشست آشتیانی ریاست دانشگاه با تاکید بر ارتباط بیشتر مراکز R&D و توسعه آن ها و نیز نقش موثر دانشگاه در این حوزه، با بیان این موضوع که دانشگاه می تواند نقش بالنده ای در این گونه همکاری ها بازی نماید بر لزوم هم افزایی تنها دانشگاه صنعتی استان با برق منطقه ای باختر تاکید نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه صنعتی اراک و شرکت برق منطقه ای باختر تفاهم نامه همکاری امضا کردند