مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:252020-12-31بين الملل

رییس سازمان اطلاعات یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد


رییس سازمان اطلاعات دولت صنعاء اعلام کرد که تمامی تحرکات اسراییلی در منطقه را رصد کرده و تمامی طرح های خصمانه آن علیه یمن را دنبال می کند.

- رییس سازمان اطلاعات دولت صنعاء اعلام کرد که تمامی تحرکات اسراییلی در منطقه را رصد کرده و تمامی طرح های خصمانه آن علیه یمن را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن، عبدالله یحیی الحاکم، رییس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله طی سخنرانی در صنعاء اظهار کرد: ما در بالاترین سطح آمادگی امنیتی، نظامی و روانی (ذهنی) جهت آغاز اقدامات و ماموریت های ویژه مقابله با چالش های مختلف از جمله رویارویی با متجاوزان و مزدوران و نیز رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم و تمامی تحرکات آن را زیر نظر داریم و تمامی اقدامات تحریک آمیز آن و اقدامات خصمانه و مجرمانه ای را که برنامه ریزی کرده، رصد می کنیم.

الحاکم در ادامه گفت: شکست در جنگ علیه یمن عاملی است که باعث شد دشمن برای مداخله بیشتر از صهیونیست ها کمک بگیرد و برخی کشورها نیز در باتلاق عادی سازی بیفتند.

رییس سازمان اطلاعات و شناسایی دولت صنعاء افزود: رژیم صهیونیستی گمان می کند با این کار در برابر ملت مومن و فهیم یمن عرض اندام خواهد کرد، به همین دلیل به آن می گوییم این تهدیدها یمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اطلاعات یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد

رییس سازمان اطلاعات یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داد