مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:052020-12-31سياسي

رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع


طی مراسمی با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع، خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع رونمایی شد.

- طی مراسمی با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع، خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید هسته ای و دفاعی و دانشمند برجسته و ممتاز دکتر محسن فخری زاده و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به رونمایی از این خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در وزارت دفاع گفت: این مجموعه یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین مجموعه تولیدی محصولات الکترونیکی و مخابراتی در کشور است که در فضایی با زیربنای 2500 متر مربع در قالب اتاق تمیز و باحساسیت بالا ایجاد شده و ظرفیت تولید بیش از 10 هزار دستگاه مختلف الکترونیکی را در ماه دارد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به برخی از این دستاورد ملی در حوزه الکترونیک گفت: این مجموعه قادر است کلیه بردهای الکترونیکی را به صورت کاملا اتوماتیک و با کیفیت و سرعت بسیار بالا (700 هزار قطعه در ساعت) تولید نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع

رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع