مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 06:002020-12-31اقتصادي

8 روستای آذربایجان غربی برق دار می شوند


مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: امروز طرح برق رسانی به هشت روستای آذربایجان غربی به صورت ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

- اکبر حسن بکلو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به همت تلاشگران صنعت برق، تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و روستاهایی که جدیداً تعداد خانوار آنها به بالای 10 خانوار برسد یا برای زمینه سازی مهاجرت معکوس روستاهای زیر 10 خانوار نیز برق رسانی می شوند.

وی افزود: با بهره برداری از این 8 طرح برق رسانی به روستاهای آذربایجان غربی 95 خانوار از نعمت برق برخوردار می شوند و برای اتمام این طرح ها بیش از 16 هزار متر شبکه 20 کیلو ولت هوایی، 2 هزار و 180 متر شبکه توزیع فشار ضعیف و 8 دستگاه پست هوایی با صرف هزینه ای بالغ بر 33 میلیارد و 484 میلیون ریال، احداث شده است.

حسن بکلو خاطر نشان کرد: طرح های افتتاح شده برق رسانی روستایی آذربایجان غربی از شمال تا جنوب این استان پراکنده شده و شامل روستای قزقاپان ترک در فاصله 8 کیلو متری شهر تکاب با 8 خانوار، روستای قزلجه علیا در فاصله 30 کیلومتری شهر مهاباد با 22 خانوار، روستای نوروزلو در فاصله 45 کیلومتری شهر شاهین دژ واقع شده با 22 خانوار و روستاهای میدان با 6 خانوار و کانی اسپان با 7 خانوار از توابع سردشت، در جنوب آذربایجان غربی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روستای آذربایجان غربی برق دار می شوند

8 روستای آذربایجان غربی برق دار می شوند