مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 04:352020-12-31سياسي

سبک زندگی فاطمی حجتی برای مسئولان و زندگی آقا زادگی


مرور زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان فرزند حاکم اسلامی برای ما درس های گران بهایی دارد.

رفتارهای ایشان در جایگاه آقازادگی از دید تاریخ پنهان نمانده و به عنوان سندی ماندگار برای استفاده همه بشریت به یادگار مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سبک زندگی حضرت زهرا (س) یکی از بهترین الگوهایی است که در سطوح مختلف جامعه می توان از آن بهره برد و مسیر زندگی را به سمت سعادت و نیک بختی تنظیم کرد.

یکی از معضلات جامعه اسلامی در سال های اخیر سبک زندگی لاکچری و تجمل گرایانه برخی آقا زاده ها است که انتشار اخبار، تصاویر و فیلم های آن در سطح جامعه اسلامی آسیب های جدی برای کل جامعه به همراه دارد.

مردم با مشاهده رفتارهای مسرفانه این عده از فرزندان مسئولین که عمدتاً با استفاده از موقعیت حاکمیتی پدر یا مادر خود و بدون تلاش خاصی به دست آورده اند، نسبت به حاکمیت اسلامی بدبین می شوند که جبران آن کار بسیار دشواری است.

الگویی که اسلام برای سبک زندگی مسئولان و فرزندان آن ها که حاکمان بر مردم هستند انتخاب کرده نه تنها مسرفانه و همراه با مانور تجمل نیست بلکه الگویی سخت گیرانه است که موجبات خدمت هر چه بیشتر آن مسئول به مردم را فراهم می سازد و حکومت بر مردم را مسیری برای سعادت اخروی او قلمداد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی فاطمی حجتی برای مسئولان و زندگی آقا زادگی

سبک زندگی فاطمی حجتی برای مسئولان و زندگی آقا زادگی