مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 22:202020-12-30سياسي

«نشان سلیمانی» به هنرمندان اهدا شد


آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره «نشان سلیمانی» با تجلیل از برنامه سازان رادیویی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

- آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین یادواره نشان سلیمانی با تجلیل از برنامه سازان رادیویی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مراسم اهدای نشان سلیمانی به همت رادیو نمایش شامگاه چهارشنبه ـ دهم دی ماه ـ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدا، سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محسن سوهانی مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، حمیدرضا افتخاری مدیر سابق اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، حامد فاتحی مقام رادیو نمایش از جمله حاضران در این مراسم بودند.

مجید یراقبافان اجرای این برنامه را بر عهده داشت و در ابتدا به خانواده شهدا و جانبازان برای حضور در این مراسم خوش آمد گفت.

در ادامه محسن سوهانی ـ مدیر رادیو نمایش ـ روی صحنه آمد و در سخنان کوتاهی عنوان کرد: یکی از بزرگترین خطاهای دشمن این بود که فکر کرد با حذف حاج قاسم پرچم جبهه مقاومت پایین می ماند اما خون مبارک سردار جوششی را در این جبهه به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نشان سلیمانی» به هنرمندان اهدا شد

«نشان سلیمانی» به هنرمندان اهدا شد