مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 19:052020-12-30سياسي

جلیلی: عده ای صحنه ها را غبارآلود نشان می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید جلیلی عصر امروز در همایش بصیرتی دانشجویی حماسه 9 دی در دانشگاه آزاد کرمان اظهار داشت: در جوامع مختلف در دوران های مختلف یکی از چیزهایی که شاید یک ملتی را بتواند به خوبی پیش ببرد یا متوقف کند، این است که با مسئله و موضوعی که باید دغدغه آن جامعه باشند چگونه مواجه شوند، درست یا با خطا مواجه شوند.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: در زندگی فردی هم همین مسئله وجود دارد؛ اگر خوب نشناسیم مسئله ممکن است دچار خطا شده و مسیر غلطی را پیش ببریم و تا آخر بگوییم اگر من آنجا این اشتباه را نمی کردم مسیر به جای دیگری می رفت.

وی عنوان کرد: یک نکته بسیار مهم در عرصه سیاسی و اجتماعی یک ملت هم همین است که موضوعات را درست و به موقع تشخیص بدهند.

شاید فتنه مسئله ای باشد که همین مسئله را دچار خطا کند، فتنه یعنی غبارآلود شدن یعنی اینکه صحنه آنچنان غبارآلود شود که پشت آن را متوجه نشوید و گرد و غباری را ببینید فتنه های مختلف همین است هر دوره ای و مقطعی با فتنه هایی مواجه هستید که آنها را نمی توانید نادیده بگیرید گرد و غبارهایی بلند می شود که چیزهایی را نبینید.

جلیلی گفت: در 40 سال گذشته یکی از بحث های مهمی که ملت ما با آن مواجه بوده این است که کسانی تلاش کردند صحنه درست تبیین نشود بلکه غبارآلود و متفاوت دیده شود طبیعی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: عده ای صحنه ها را غبارآلود نشان می دهند

جلیلی: عده ای صحنه ها را غبارآلود نشان می دهند