مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 17:002020-12-30سياسي

توسعه دانش از نیت های مهم واقفان/ حمایت از موسسات دانش بنیان همدان


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه توسعه دانش از نیت های مهم واقفین است گفت: حمایت از موسسات دانش بنیان همدان مورد توجه ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سفری به استان همدان داشتیم و در شهرستان ملایر و همدان بازدیدهایی از پروژه ها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از موقوفات متعددی در شهرستان ملایر سرکشی کردیم و یکی از مصوبات آنجا کمک به مجموعه فناوری بود گفت: می خواهیم تدبیری در استارتاپایی که پس از نمونه سازی وارد تجاری سازی می شوند و نیازمند سخت افزار، ساختمان و محل استقرار است، داشته باشیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه در این بازدید تقاضای مکانی برای ایجاد گلخانه هایی شد تا به صورت نمونه ای، تولید داشته باشند و تجاری سازی صورت گیرد افزود: بنا شد با یک قرارداد مشخص انجام وظیفه کنیم و سرویس زیرساختی در اختیار شهرستان ملایر قرار بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در مرکز استان نیز با استاندار در این زمینه گفت وگویی داشتیم و مقرر شد معاونت بهره وری استان در خصوص موقوفاتی که دارای درآمدهای خوبی هستند و نسبت به پشتیبانی از موسسات دانش بنیان با اوقاف همکاری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانش از نیت های مهم واقفان/ حمایت از موسسات دانش بنیان همدان

توسعه دانش از نیت های مهم واقفان/ حمایت از موسسات دانش بنیان همدان