مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 16:352020-12-30سياسي

شهید سپهبد سلیمانی برای ایران چه کرد؟


قاسم سلیمانی که بود، برای ایران چه کرد و چرا ترور شد؟ جناح بندی های سیاسی و فضاسازی های اپوزیسیون همچون غباری است که مانع شناخت کامل این سرباز ملی و شهید راه میهن می شود.

- باوجود این، حضور میلیونی ایرانیان در مراسم تشییع پیکر او و وداع باشکوه با این سرباز وطن نشان داد که برای ایرانیان و حتی سردار سلیمانی، قطب بندی های سیاسی، فرع کشورخواهی و وطن دوستی بوده و هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: این دیدگاهی است که سعید لیلاز، استاد دانشگاه شهید بهشتی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی هم بر آن صحه می گذارد.

به باور لیلاز، فراتر از جناح بندی های داخلی بودن، ملی رفتار کردن و اسلامی اندیشیدن، توانایی های حرفه ای و نظامی، سردار سلیمانی را در زمره سرداران بزرگ تاریخ قرار می دهد که حالا حالا بدیلی نخواهد داشت.

او فقدان این شخصیت را برای آینده ایران خطرناک می داند و معتقد است که اتفاقاً امریکایی ها با شهادت سردار سلیمانی، آینده ایران را هدف گرفتند.

این گفت وگو را بخوانید.

یک سال از ترور و شهادت سردار سلیمانی گذشت.

برای شما به عنوان یک کنشگر سیاسی در ایران، او چگونه شخصیتی بود؟ نمی توانم بدرستی به شما منتقل کنم که چقدر از شهادت ایشان هم متأثر و هم خشمگین شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سپهبد سلیمانی برای ایران چه کرد؟

شهید سپهبد سلیمانی برای ایران چه کرد؟