مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 14:502020-12-30پزشكي

لزوم بازنگری اساسی در کتب درسی برای آموزش اصول تغذیه ای به دانش آموزان


مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه فرهنگسازی تغذیه ای نقش اساسی در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان دارد، گفت: یک بازنگری اساسی در کتب درسی از دوره پیش دبستانی باید صورت گیرد تا بچه ها مفاهیم و اصول تغذیه ای صحیح را بدانند.

- مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه فرهنگسازی تغذیه ای نقش اساسی در کنترل وزن و چاقی دانش آموزان دارد، گفت: یک بازنگری اساسی در کتب درسی از دوره پیش دبستانی باید صورت گیرد تا بچه ها مفاهیم و اصول تغذیه ای صحیح را بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا عبداللهی در نشست مدیران کل آموزش و پرورش و معاونان تربیت بدنی و سلامت استان ها با موضوع بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) - که از طریق ویدئوکنفرانس و در شبکه شاد پخش شد - با بیان اینکه چاقی یک معضل جهانی است، گفت: کشور ما نیز با معضل چاقی در همه گروه های سنی مواجه است.

وی افزود: روند افزایش چاقی در کودکان و نوجوانان نگران کننده است.

سرعت این افزایش بالاست.

مطالعاتی درباره کودکان زیر پنج سال انجام شده است که نشان می دهد در یک دوره 10 ساله اضافه وزن و چاقی این گروه سنی دوبرابر شده است.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه دانش آموزان چاق، کودکان چاقی هستند که وارد مدرسه می شوند و این روند بعضا تا بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری اساسی در کتب درسی برای آموزش اصول تغذیه ای به دانش آموزان

لزوم بازنگری اساسی در کتب درسی برای آموزش اصول تغذیه ای به دانش آموزان