مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 14:452020-12-30سياسي

شهید سلیمانی نماینده یک تفکر عمیق اجتماعی است


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ارتباط فرهنگ شهادت با زیرساختهای فرهنگی جامعه گفت: شهادت زمینه ساز یک نهضت و خیزش است و شهید سلیمانی نماینده یک ملت و نماینده یک تفکر عمیق اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محسن اراکی ظهر چهارشنبه در آیین نامگذاری تقاطع شهید ابومهدی المهندس و محور شهید شهروز مظفری نیا با اشاره به اینکه هر شهادتی یک نهضت و یک خیزش است گفت: هر شهادت نمادی از شهید شدن یک فرد نیست، بلکه هر شهیدی نماینده یک ملت و نماینده یک جریان عمیق اجتماعی است.

وی افزود: شهدایی که در راه خدا به شهادت می رسند، به بازماندگان مژده می دهند و این بازماندگان تنها بستگان شهدا نیستند، بازماندگان شهدا امتی است که از بستر آن این شهدا بر خواسته اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیرگذاری بستر فرهنگی امت ها در پرورش شهید بیان کرد: شهادت در یک جامعه خوف را از آن بر می چیند و چنین جامعه ای از اینکه در راه خدا جان فدا کرده و ایثار کند احساس کمبود و حزن نمی کند، بلکه احساس دریافت یک عطای الهی و یک مرحله از رشد دارد.

وی افزود: جامعه و خانواده ای که شهید داده، چیزی از دست نداده و شهادت بر کمال، ایمان، تقوا و حتی قوای اراده و عزم اراده جامعه برای ادامه راه اضافه می کند و اگر شهدای ما نبودند، شاید ما خیلی پیش ازاین سست شده و از را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی نماینده یک تفکر عمیق اجتماعی است

شهید سلیمانی نماینده یک تفکر عمیق اجتماعی است