مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 13:352020-12-30اجتماعي

زنگ خطر چاقی دانش آموزان به صدا درآمده است


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ خطر چاقی دانش آموزان به صدا درآمده است، گفت: «ورزش» تفنن و سرگرمی نیست بلکه یک بخش از تربیت و یادگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از جمله آموزش و پرورش آینده ساز است زیاد استفاده می شود؛ واقعا تمام آرمان هایی که برای این سرزمین جست وجو می کنیم در فرصت تعلیم و تربیت نهفته است.

وی ادامه داد: اگر به مصونیت بخشی نسبت به آسیب های اجتماعی فکر می کنیم، اگر به نقش آفرینی اجتماعی اهمیت می دهیم و توانمندی ملی برای ما اهمیت دارد، نقطه آغازش نظام تعلیم و تربیت است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه جامعه هرچقدر عمیق تر یاد بگیرد، رفتارهای مناسب تری خواهد داشت، گفت: هرچقدر یادگیری ها گسترده تر ومتنوع تر باشد، حیات اجتماعی پررونق تر بوده و آرامش بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه فرد تربیت شده در سند تحول چگونه انسانی است، افزود: افراد باید در 6 ساحت تربیتی به طور متوازن رشد و تربیت یابند؛ یعنی ورزش تفنن و سرگرمی نیست بلکه یک بخش از تربیت و یادگیری است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ خطر چاقی دانش آموزان به صدا درآمده است، تصریح کرد: در دوره کرونا باید توجه به این موضوع بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر چاقی دانش آموزان به صدا درآمده است

زنگ خطر چاقی دانش آموزان به صدا درآمده است