مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:552020-12-30سياسي

لزوم تسریع دولت و شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده/خاموشی شهر عامل نا امنی است


سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به ریاست شهردار تهران برگزار شد و بر لزوم نوسازی بافت های فرسوده به ویژه مدارس فرسوده تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران و سایر اعضای ستاد به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از جلسات برگزار شده، مصوبات و اهم اقدامات انجام شده در کمیته های ذیل ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در حوزه های خدمات، زیرساخت، حقوقی- ملکی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه ریزی از مهرماه سال 1397 تاکنون ارائه شد.

کاوه حاجی علی اکبری، مدیرعامل سازمان نوسازی و دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران با اشاره به فعال شدن ساختار ستاد بازآفرینی تهران طی دو سال گذشته، گفت: در این مدت مجموعه متنوعی از اقدامات صورت گرفته و دستاوردهایی حاصل شده که مرهون تلاش ها و همکاری های همه دستگاه های عضو ستاد است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی، تقدیر از دستگاه هایی است که همکاری های بیشتر و سازنده تری در برنامه های ستاد داشته اند، اظهار کرد: در ارزیابی هایی که از سوی دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع دولت و شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده/خاموشی شهر عامل نا امنی است

لزوم تسریع دولت و شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده/خاموشی شهر عامل نا امنی است