مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:302020-12-30سياسي

تهران تعطیل می شود؟


استاندار تهران از احتمال تعطیلی تهران در هفته آینده به دلیل آلودگی هوا خبر داده و این تعطیلی می تواند دو روزه باشد و در همین رابطه موارد به معاون اول رییس جمهور اطلاع رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ استاندار تهران گفت: با توجه به غلظت آلاینده ها در صورت تصویب هیات دولت احتمال تعطیلی یک تا دو روز در هفته آینده وجود دارد.

وی افزود: در همین رابطه موارد را به معاون اول رییس جمهور اطلاع رسانی کرده ایم و در صورت تایید اجرایی خواهد شد.

ایسنا نوشت: استاندار تهران با اشاره به پایداری هوا و افزایش غلظت آلایندگی در هوای استان تهران از توقف فعالیت کامیونهای با عمر بالای 20 سال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران گفت: شب گذشته حدود ساعت 8 یا 9 شب غلظت آلاینده هوا به طور میانگین شاخص 175 را نشان می داد یعنی کیفیت هوا برای همه گروه ها ناسالم شد ما در شرایط اضطرار قرار گرفتیم و در این شرایط همه اعضا و دستگاه هایی که باید ایفای نقش داشته باشند باید وظایف خود را به طور دقیق انجام دهند.

وی افزود: در همین راستا براساس بررسی شرایط موجود کلیه فعالیت های ساختمانی که موجب انتشار ذرات معلق در هوا می شوند متوقف خواهند شد و تنها در موارد استثناء با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری تهران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران تعطیل می شود؟

تهران تعطیل می شود؟