مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:302020-12-30اقتصادي

قلب تارا ی ایرانی در مدار تولید قرار گرفت


یک مقام مسئول در بخش ساخت موتور ایران خودرو از آغاز تولید انبوه نسل جدید پیشرانه TU5 خودروی تارا با 90 درصد داخلی سازی خبر داد.

- یک مقام مسئول در بخش ساخت موتور ایران خودرو از آغاز تولید انبوه نسل جدید پیشرانه TU5 خودروی تارا با 90 درصد داخلی سازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر تبریزی در این رابطه ضمن یادآوری اینکه از سال گذشته با تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه طراحی و ساخت پیشرانه جدید در دستور کار قرار گرفت و در سال جاری با همکاری معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو و مشارکت شرکت ساپکو و ایپکو و زنجیره تامین به تولید رسید، اظهار کرد: در حال حاضر به صورت هفتگی شش دستگاه پیشرانه TU5 پلاس تولید می شود.

این موتور با 90 درصد ساخت داخل تولید شده است که با توجه به الزامات زیست محیطی مصوب دولت، استاندارد آلایندگی یورو 5 را گذرانده و دوستدار محیط زیست به حساب می آید.

مدیر سالن موتورسازی شماره 3 ایران خودرو تصریح کرد: در فرآیند ساخت قطعات پیشرفته این موتور حساسیت و دقت بالایی صورت گرفته که در نتیجه، توان و گشتاور موتور TU5پلاس به میزان هفت درصد نسبت به موتور TU5 فعلی افزایش یافته است.

این موتور از آزمون های عملکردی مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت سربلند بیرون آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب تارا ی ایرانی در مدار تولید قرار گرفت

قلب تارا ی ایرانی در مدار تولید قرار گرفت