مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:252020-12-30سياسي

اعطای نیابت قضایی به 6 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی


دادستان تهران در جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از عراق، سوریه، لبنان، قطر، اردن و کویت به عنوان کشور هایی یاد کرد که برای آنها نیابت قضایی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی مهر دادستان تهران در جلسه پیگیری حقوقی و قضایی پرونده ترور سردار شهید حاج، قطر، اردن و کویت به عنوان کشور هایی یاد کرد که برای آنها نیابت قضایی صادر شده و اعلام کرد: پس از وصول نتیجه حکم صادره از سوی عراق تشکیل یک تیم فنی مشترک بین دو کشور برای تکمیل تحقیقات در دستور کار قرار گرفته است.

القاصی مهر با اشاره به برگزاری 11 جلسه با هیأت های مستشاری و قضایی و دستگاه های ذیصلاح در دادسرای تهران برای تبادل اطلاعات و هم افزایی این مجموعه ها، از تنظیم نیابت ها، شناسایی و صدور حکم جلب بین المللی 45 متهم آمریکایی که در ترور جنایت‎بار شهید سلیمانی نقش داشتند، به عنوان برخی نتایج این نشست ها یاد کرد.

وی همچنین گفت: پس از بررسی گزارش کمیته تحقیق عراق درباره حادثه تروریستی فرودگاه بغداد که اطلاعات قابل توجهی داشته است، کمیته ای به منظور ردیایی محل تردد و اقامت متهمان آمریکایی ترور در خارج از خاک آمریکا برای دستگیری و استرداد آنها تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نیابت قضایی به 6 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی

اعطای نیابت قضایی به 6 کشور برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی