مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:252020-12-30سياسي

تجلیل آیت الله صافی از آثار مکتوب و فعالیت های فرهنگی قرآنی


 آیت الله صافی گلپایگانی طی تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر حجتی، ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از مهمترین اقداماتی برشمردند که جهت معرفی اسلام و شیعه لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در تماس تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر حجتی از فعالیت های قرآنی وی، تجلیل و تقدیر کردند، این مرجع تقلید ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از مهمترین اقداماتی برشمردند که جهت معرفی اسلام و شیعه و همچنین نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام لازم است.

ایشان، نوشتن در عرصه قرآن و احادیث را از توفیقات بزرگی شمردند که نصیب برخی انسان ها می شود و باید با تلاش و سعی بیشتر جهت ترویج این تعالیم حیات بخش، قدردان این نعمت الهی بود.

این مرجع تقلید با تجلیل از آثار مکتوب و فعالیت های فرهنگی چهره ماندگار علوم قرآن و حدیث حجت الاسلام و المسلمین حجّتی، اقدامات ایشان را در معرّفی قرآن این کتاب سعادت بخش زندگی، بسیار قابل تقدیر دانستند.

آیت الله صافی، در پایان این تماس تلفنی، برای سلامتی و توفیقات روزافزون این نویسنده محترم دعا کردند.

لازم به ذکر است: حجت الاسلام و المسلمین حجّتی، با ارائه گزارشی مختصر از دیگر فعالیت های قرآنی حدیثی خود، ضمن تشکر وافر از اینکه مرجعیت شیعه، قدردان فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل آیت الله صافی از آثار مکتوب و فعالیت های فرهنگی قرآنی

تجلیل آیت الله صافی از آثار مکتوب و فعالیت های فرهنگی قرآنی