مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:052020-12-30سياسي

شماره های جدید نشریه «اکو آو اسلام» و «الوحده» منتشر شد


مؤسسه بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره 271 نشریه «اکو آو اسلام» و شماره 368 «الوحده» را با محوریت «مکتب سلیمانی» منتشر کرد.

- مؤسسه بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره 271 نشریه اکو آو اسلام و شماره 368 الوحده را با محوریت مکتب سلیمانی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شماره 271 نشریه اکو آو اسلام و شماره 368 الوحده را با محوریت مکتب سلیمانی منتشر کرد.

سرمقاله این شماره از مجله الوحده به قلم حجت الاسلام والمسلمین محمد اسدی موحد با این جمله آغاز می شود که سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها، با نگاه هایی به تیزی شمشیر ذوالفقار و قدم هایی به استواری سرو، شهادت را ره توشه خود و نام خود را جاودان کرد.

شهید قاسم سلیمانی در چند سطر به قلم حجت الاسلام والمسلمین کماظم العبادی الناصری نزدیکان حاج قاسم در عراق به ابعاد شخصیتی حاج قاسم از ولادت تا شهادت می پردازد و به موضوعاتی همچون شهادت و نگاه حاج قاسم به امت اسلام اشاره دارد.

ابعاد سیاسی ترور حاج قاسم و ابو مهدی المهندس مقاله ای بلند که به موضوع ترور این شخصیت ها به شکل مطول می پردازد و این اقدام خبیث را در بعد نظامی، فرهنگی و اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره های جدید نشریه «اکو آو اسلام» و «الوحده» منتشر شد

شماره های جدید نشریه «اکو آو اسلام» و «الوحده» منتشر شد