مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:002020-12-30بين الملل

تولید همبرگر و ناگت گیاهی از میکروب های یک چشمه آب گرم+فیلم


محققان یک استارت آپ واقع در شیکاگو از میکروب های تهیه شده از چشمه های آب گرم پارک ملی یلواستون آمریکا برای تهیه گوشت وگان(vegan meat) برای استفاده از آن در هات داگ، - تولید همبرگر و ناگت گیاهی از میکروب های یک چشمه آب گرم+فیلم محققان یک استارت آپ واقع در شیکاگو از میکروب های تهیه شده از چشمه های آب گرم "پارک ملی یلواستون" آمریکا برای تهیه گوشت وگان(vegan meat) برای استفاده از آن در هات داگ، ناگت و همبرگر استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، دانشمندان استارت آپ Nature s Fynd روشی را طراحی کرده اند که در آن میکروب ها را به پروتیین تبدیل می کنند.

دانمشندان برای انجام این کار از جانوری به نام شدید دوست استفاده می کنند.

جانور مذکور که یک سویه قارچی است می تواند در محیط های شدید و خشن زنده بماند و وقتی در یک محیط کنترل شده رشد کند می تواند مقدار زیادی پروتیین کامل تولید کند.

تبدیل میکروب های ریز به پروتیین با دادن گلیسیرین و نشاسته به این جانوران آغاز می شود و با فرآیندهای تخمیر که به تولید پروتیین فای (Fy Protein) منجر می شود، پایان می یابد.

فای یک پروتیین کامل غیرحیوانی است که شامل همه 9 اسید آمینه می شود و سرشار از فیبر و ویتامین است و برای تولید آن به زمین و خاک کمتری نسبت به تولید پروتیین سنتی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید همبرگر و ناگت گیاهی از میکروب های یک چشمه آب گرم+فیلم

تولید همبرگر و ناگت گیاهی از میکروب های یک چشمه آب گرم+فیلم