مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:452020-12-30بين الملل

دعوت رسمی شاه سعودی از امیر قطر برای حضور در نشست شورای همکاری خلیج فارس


پس از رایزنی های صورت گرفته برای حل بحران قطر، منابع قطری گزارش دادند که شاه سعودی در پیامی مکتوب از امیر قطر برای حضور در نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس دعوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر، امروز (چهارشنبه)، پیامی مکتوب از سلمان بن عبدالعزیز آل سعود شاه عربستان سعودی دریافت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه قطری الرایه ، در این پیام، رسما از امیر این کشور دعوت شده است که در تاریخ پنجم ماه ژانویه در چهل و یکمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض مشارکت کند.

الرایه همچنین گزارش داد که نایف بن فلاح الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس این پیام را صبح امروز در دیوان امیری به امیر قطر تحویل داده است.

این دعوت پس از آن است که در تاریخ بیست و هفتم آذر ماه گذشته، احمد الناصر الصباح وزیر خارجه کویت، در دیدار با تمام سفرای کشورهای عضو شورای همکاری خیلج فارس اعلام کرد که نشست آتی شورای همکاری خلیج فارس در تاریخ پنجم ماه ژانویه در ریاض پایتخت عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

این اعلام در حالی صورت گرفت که پیش از آن گزارش شده بود، اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در شهر منامه پایتخت بحرین برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی شاه سعودی از امیر قطر برای حضور در نشست شورای همکاری خلیج فارس

دعوت رسمی شاه سعودی از امیر قطر برای حضور در نشست شورای همکاری خلیج فارس