مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:002020-12-30اقتصادي

آمادگی توزیع روغن در بیش از 450 مرکز در رودان


فرماندار رودان با بیان اینکه آمادگی لازم برای توزیع روغن مورد نیاز مردم در بیش از 450 مرکز فروش ایجاد شده است از متقاضیان خواست تا برای دریافت مجوز فروش در سامانه مربوطه ثبت نام کنند.

- مصطفی غلام پور ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان از توزیع 270 تن روغن در شهرستان طی 9 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: 175 تن روغن با نرخ مصوبه تنظیم بازار  نیز طی یک ماه اخیر برای توزیع بین شهروندان جذب شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون با هماهنگی های ستاد تنظیم بازار شهرستان، آمادگی برای توزیع روغن مورد نیز شهروندان در بیش از 450 مرکز ایجاد شده است و باید متقاضیان فقط با ورود به سامانه مربوطه ثبت نام نمایند.

غلام پور در ادامه بیان داشت: طی 9 ماهه سال جاری در سطح شهرستان 310 تن مرغ منجمد، 560 تن برنج و 410 تن شکر نیز توزیع شده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات در تامین سیمان مورد نیاز شهرستان نیز گفت: نیاز روزانه سیمان در شهرستان 350 تن برآورد شده است و با هماهنگی های انجام شده مشکل تا حدی مرتفع شده ما بدنبال رفع کامل آن هستیم.

فرماندار شهرستان رودان در پایان با بیان اینکه تاکنون 7هزار 600 حلقه لاستیک سبک و هزار و 600 حلقه لاستیک سنگین در رودان توزیع شده گفت: ایجاد بازارچه ملوانی ثانویه یکی از نیازهای این شهرستان است که در دستور کار ستاد تنظیم بازار رودان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی توزیع روغن در بیش از 450 مرکز در رودان

آمادگی توزیع روغن در بیش از 450 مرکز در رودان