مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:002020-12-30ورزشي

تکل از پشت ایران روی پای فیفا


در شرایطی که جام جهانی جوانان و نوجوانان به خاطر سلامتی بازیکنان و جلوگیری از شیوع کرونا لغو شده، در ایران به این تصمیم حمله می شود.

- در شرایطی که جام جهانی جوانان و نوجوانان به خاطر سلامتی بازیکنان و جلوگیری از شیوع کرونا لغو شده، در ایران به این تصمیم حمله می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با لغو مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان و جوانان، احتمالا کنفدراسیون های قاره ای از جمله آسیا هم قید برگزاری مسابقات در این رده سنی را خواهد زد چرا که اساسا علت برگزاری این مسابقات، دستیابی به سهمیه های جام جهانی است که حالا از سال 2021 به سال 2023 موکول شده است.

لغو مسابقات در این رده سنی، به این معنی است که بازیکنان نوجوانان دو سال بعد به رده سنی جوانان می رسند و جوانان باید خودشان را برای حضور در رده سنی امید آماده کنند.

در واقع هر بازیکنی یک بار فرصت حضور در این قبیل مسابقات را دارد که با تصمیم اخیر فیفا، این فرصت از دست خواهد رفت.

در هر حال تصمیم اخیر از سوی فیفا، فقط به خاطر سلامتی و حفظ جان انسان ها انجام شده و با توجه به منافع مالی نه چندان زیاد جام های جهانی نوجوانان و جوانان، فدراسیون جهانی فوتبال هم الزام کشورها و کنفدراسیون ها برای برگزاری مسابقات - زیر چتر کرونا - را لغو کرده است؛ تصمیمی که قطعا به مذاق کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکل از پشت ایران روی پای فیفا

تکل از پشت ایران روی پای فیفا