مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:052020-12-30سياسي

2 شهید گمنام در دانشگاه سمنان خاک سپاری می شوند


دو شهید گمنام هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در این دانشگاه خاک سپاری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری زرندی در جلسه ای که به منظور برنامه ریزی برای بزرگداشت مراسم تشییع و خاک سپاری دو شهید گمنام در دانشگاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سیزدهم و چهاردهم دی ماه برای دانشگاه سمنان روز مهمی است؛ چراکه این دانشگاه، میزبان دو آلاله گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: میزبانی از شهدا برای دانشگاه سمنان افتخاری بس بزرگ است و دو شهید گمنام در دانشکده های روانشناسی و علوم تربیتی و منابع طبیعی دانشگاه آرام می گیرند.

رییس دانشگاه سمنان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم تشییع و تدفین این شهدا باشکوه هر چه تمام، آن گونه که در شأن شهدا است، برگزار شود.

نصیری زرندی خاطرنشان کرد: با تشییع و تدفین این دو شهید والامقام که یادگاران هشت سال دفاع جانانه برابر دشمن هستند؛ تعداد شهدای آرمیده در دانشگاه سمنان به سه شهید گمنام می رسد.

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب، مسؤول دفتر نهاد یی و لزوم رعایت دستورالعمل های  بهداشتی و طبق تصمیمات صورت گرفته مراسم استقبال، وداع و تشییع به صورت عمومی برگزار نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهید گمنام در دانشگاه سمنان خاک سپاری می شوند

2 شهید گمنام در دانشگاه سمنان خاک سپاری می شوند