مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:202020-12-30اقتصادي

صدور دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان زنجان


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان زنجان برای فرآورده زعفران بسته بندی شده صادر شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان زنجان برای فرآورده زعفران بسته بندی شده صادر شد.

داوود کارگرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صلاحیت واحد تولیدی سوکام آریاسان در خصوص برخورداری و استفاده از پروانه کاربرد نشان حلال در کمیته علائم این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیته با صدور پروانه کاربرد نشان حلال برای فرآورده زعفران بسته بندی شده با نام تجاری آتراسافرون و سوکام آریاسان موافقت کردند.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال های آتی شاهد افزایش صدور پروانه کاربرد نشان حلال در استان باشیم، افزود: در چند سال گذشته نیز اولین پروانه کاربرد نشان حلال در استان به یک شرکت تعاونی طیور اعطا شده بود.

این مسئول ادامه داد: نشان حلال سندی است که به استناد آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی اجازه داده می شود که برای یک سال از نشان حلال برای آن فرآورده استفاده کنند.

دریافت پروانه کاربرد نشان حلال مقدمات تسهیل و هموار شدن زمینه صادرات فرآورده های غذایی به کشورهای اسلامی را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان زنجان

صدور دومین پروانه کاربرد نشان حلال در استان زنجان