مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:152020-12-30سياسي

جوانان در بودجه اعتبار زیادی دارند اما میان 30 نهاد توزیع شده است


معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه جوانان در لایحه بودجه کشور اعتبارات فراوانی دارند که بین بیش از 30 دستگاه توزیع می شود، گفت: وظیفه معاونت جوانان تجمیع و احصا این اعتبارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی تندگویان در نخستین نشست با منتخبان جدید هیات مدیره مجمع ملی جوانان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: این بانوی بزرگوار الگوی بزرگی از دفاع و تبعیت از ولایت، هم برای زنان و هم برای مردان است که امیدوارم بانوان ایرانی در عرصه های مختلف از این الگوی ارزشمند دفاع از اسلام و ولایت پیروی کنند.

وی همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی افزود: سالگرد سردار سلیمانی تقارن خوبی با آغاز به کار هیات مدیره جدید مجمع ملی جوانان داشته و امیدوارم این الگوی به یاد ماندنی و نمونه مدیریت جوان گرایی که با اخلاص به کشور و امت اسلامی خدمت می کرد، به یادگار باقی بماند و رشادت این شهید بزرگوار سرمشق همه جوانان باشد.

تندگویان تصریح کرد: انتخابات مجمع ملی جوانان مصادف با سالروز شهادت شهید محمد جواد تندگویان بود؛ این را به فال نیک می گیریم و پیشنهاد من این است که انتخابات مجمع ملی را برای این روز ثبت کنید؛ یعنی انتخابات بعدی دو سال دیگر در این روز برگزار شود زیرا این شهید هم با 29


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در بودجه اعتبار زیادی دارند اما میان 30 نهاد توزیع شده است

جوانان در بودجه اعتبار زیادی دارند اما میان 30 نهاد توزیع شده است