مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:002020-12-30سياسي

چه قواعد و قوانین بین المللی با ترور سردار سلیمانی نقض شد؟


اقدام آمریکا در به شهادت رساندن مقامات عالی رتبه نظامی کشور ایران و عراق، از جمله سردار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس، مصداق بارزی از عمل تروریستی دولتی بوده و ناقض مهم ترین قواعد حقوق بین الملل از جمله حق حیات، - سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیدگاه تحلیلگران مستقل و منصف سیاسی غرب یک چهره مبارز و ضد تروریسم به ویژه در مفهوم خاص آن داعش به شمار می رود.

آنها معتقدند که مبارزه با تروریسم در غرب مصداق های خود را از دست داده است .

حال این پرسش مطرح است که چگونه دولت آمریکا از مبارزه با تروریسم سخن می گوید و در همان زمان بزرگترین چهره مبارزه با داعش را با نقض قوانین و تمامیت ارضی یک کشور در اقدامی هدفمند برنامه ریزی شده ترور کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقدام آمریکا در به شهادت رساندن مقامات عالی رتبه نظامی کشور ایران و عراق، از جمله سردار شهید سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس، مصداق بارزی از عمل تروریستی دولتی بوده و ناقض مهم ترین قواعد حقوق بین الملل از جمله حق حیات، منع توسل به زور نظامی، احترام به حاکمیت دولت ها و اصل عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها می باشد.

در هین ارتباط دکتر سید مصطفی میرمحمدی عضو هیئت علمی دانشگاه مفید قم معتقد است عملیات نظامی آمریکا که منجر به ترور شهید سلیمانی و همراهان او شد، ابعاد مختلفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه قواعد و قوانین بین المللی با ترور سردار سلیمانی نقض شد؟

چه قواعد و قوانین بین المللی با ترور سردار سلیمانی نقض شد؟