مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:552020-12-30بين الملل

دزدی گردشگران اسراییلی از هتل های امارات


گزارش ها پس از گذشت یک ماه از آغاز پروازها میان رژیم صهیونیستی و امارات، حاکی است که گردشگران اسراییلی از هتل های امارات سرقت می کنند.

- گزارش ها پس از گذشت یک ماه از آغاز پروازها میان رژیم صهیونیستی و امارات، حاکی است که گردشگران اسراییلی از هتل های امارات سرقت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک بازرگان اسراییلی در این باره به روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت: سالهاست که به امارات می آیم و تجارت می کنم.

ماه پیش به هتلی که در آن اقامت دارم وارد شدم و وقتی دیدم در لابی هتل اسراییلی ها قبل از تسویه حساب، چمدانهایشان را باز می کنند تا برای جستجوی اشیای گم شده از اتاق ها، بازرسی شوند، وحشت کردم.

مدیر یکی از هتل های مشرف به برج خلیفه هم در این خصوص گفت: ما میزبان صدها گردشگر از سراسر دنیا هستیم و تعداد کمی گردشگر هستند که مشکل ایجاد می کنند.

اخیرا گردشگران اسراییلی را که به هتل می آیند و هر آنچه که قابل حمل باشد مثل حوله، کیسه های چای، قهوه و حتی لامپ ها را می برند، بازداشت کردیم.

یدیعوت آحارونوت نوشت که از مدیر این هتل درخواست کرده، یک نمونه از سرقت اسراییلی ها را بیان کند و او گفت: برای مثال خانواده ای با دو فرزند خواستند تسویه حساب کنند و ما فهمیدیم که چیزهایی از اتاق گم شده و وقتی کارمند لابی هتل خواست گم شدن این وسایل را شرح کند مهمانان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی گردشگران اسراییلی از هتل های امارات

دزدی گردشگران اسراییلی از هتل های امارات